ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Marzyciele; Bernardo Bertolucci
Nadzieja; Stanisław Mucha, The Bird People in China; Takashi Miike
Zack i Miri kręcą porno; Kevin Smith
Kochaj i rób co chcesz; Robert Gliński, Oczy szeroko zamknięte; Stanley Kubrick
Trzecia część nocy; Andrzej Żuławski
Brazil; Terry Gilliam, Labirynt Fauna; Guillermo del Toro
Matnia; Roman Polański, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Ace Ventura: Psi Detektyw; Tom Shadyac
Bad Boys; Michael Bay, Więcej szmalu; Peter MacDonald
Kurator; John Duigan
Sublokatorka; Barbet Schroeder
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Caravan, If I Could Do It All Over Again, I’d Do It All Over For You, O.N.A., Modlishka
Page/Plant, No Quarter, AC/DC, Highway To Hell, Pulp, Different Class
Dezerter, Underground Out Of Poland, Colosseum, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
Breakout, Na drugim brzegu tęczy
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia jednoznacznego artykułowania nieintuicyjnych poleceń. Opracować zrozumiałą dla dzieci zasadę aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
167.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – biperiden
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego