SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Głos nadziei; Maciej J. Drygas
Aleksander Wielki; Theodoros Angelopoulos, Eureka; Shinji Aoyama
Pustynia Tatarów; Valerio Zurlini
Mexican; Gore Verbinski, Zaklęte rewiry; Janusz Majewski
Spaleni słońcem; Nikita Michałkow
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Bedhead; Robert Rodriguez
Piętno śmierci; Akira Kurosawa, Dzieci niebios; Majid Majidi
Braterstwo wilków; Christophe Gans
Dom 1000 trupów; Rob Zombie, Romeo musi umrzeć; Andrzej Bartkowiak
Dziewiąta sesja ; Brad Anderson
Jackass – świry w akcji; Jeff Tremaine
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na bazie teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Blackout, Blackout, IRA, Znamię
Deep Purple, The Battle Rages On…, Smith, Patti, Land, Bowie, David, Ziggy Stardust
King Crimson, Red, Colosseum, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
Kult, Polska
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego artykułowania naukowych informacji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę przyjmowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
102.1, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania pozajelitowego
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
120.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antymetabolity – metotreksat do stosowania doustnego