Symulacje inspiracyjne – wylosowani kursanci

Wszystkim poniższym uczestnikom naszych szkoleń bardzo dziękujemy (a także przyznajemy opisane poniżej upominki) za włożony wysiłek na wypełnienie naszej ankiety, który przeprowadzali nasi eksperci Cecylian Pająk, Aleksander Dudek, Kuba Stępkowski i Ziemowit Dobrzański w czasie kursu Eventy Integracyjne i Team Building

  • Arkady Dobiecki, Dealer aktywów finansowych, Naruszewo, zapraszamy gratisowo na warsztat zamknięty „jak radzić sobie w trudnych sytuacjach?” lub warsztat z pracy zespołowej a dodatkowo książkę „audyty marketingowe-metody, nowe podejścia i konteksty badawcze”
  • Bronisław Pańczyk, Asystent reżysera filmowego, Mszczonów, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „ Harmonogramowanie i zarządzanie czasem w projektach” lub jedną z naszych gier integracyjnych i książkę „Ucieczki z Sybiru”
  • Ksawery Górecki, Doradca inwestycyjny , Budzów, zdobywa wejściówkę na szkolenie „kierowanie strategiczne: kształtowanie strategii i oglądanie własnej organizacji z wielu perspektyw” lub wybraną naszą grę szkoleniową a ponadto publikację „Access 2010. Praktyczny kurs”
  • Jakub Kusza, Architekt krajobrazu, Płońsk, przyznajemy rabat na wykład „Automotywacja- czyli jak skutecznie i z satysfakcją kierować sobą” lub wybraną naszą grę szkoleniową oraz wydawnictwo „Bezpieczeństwo międzynarodowe. Współczesne koncepcje”
  • Ananiasz Moskal, Historyk, Studzienice, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „kierowanie odbiorcą strategicznym – key account management” lub event motywacyjny a ponadto wydawnictwo „Elementy fizjoterapii. Fizykoterapia dla praktyków”
  • Manuel Kozubowski, Konwojent, Dobroszyce, zdobywa wejściówkę na trening „planning protection & optimization ” lub szkolenie team building a dodatkowo wydawnictwo „Podstawy pedagogiki pastoralnej”
  • Ireneusz Kaczorowski, Treser psów , Koprzywnica, przyznajemy darmowy wstęp na program e-learning „ Metoda dialogu motywującego” lub spotkanie firmowe i książkę „Pedagogika osób niepełnosprawnych Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytam”