Wszystkim poniższym uczestnikom naszych szkoleń serdecznie składamy wyrazy wdzięczności (oraz przyznajemy opisane poniżej podarunki) za czas poświęcony na wyrażenie swojego zdania w formularzu ankietowym, który stworzyli nasi coachowie Gaweł Komornicki, Franciszek Frankiewicz, Janusz Fornalski i Donald Czerwiński w projekcie Garncarskie Konferencje Team Building
Benedykt Abakanowicz, Inżynier automatyki i robotyki , Bielsk, wygrywa bilet na wykład „zarządzanie produkcją – lean manufacturing” lub jedną z naszych gier integracyjnych oraz publikację „Makropolecenia w Excelu”
Józef Strzyżewski, Demograf, Lipie, dostaje od nas zaproszenie na szkolenie „psychologia społeczna sukcesu – jak osiągać więcej?” lub wybraną naszą grę szkoleniową a także publikację „Barometr Regionalny : analizy i prognozy. Nr 1 (27)”
Faustyn Jabłczyński, Stylista , Grabów nad Pilicą, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „Nowoczesne nowoczesne mechanizmy kształcenia” lub szkolenie team building i wydawnictwo „Can You Teach Better? Improving the Qualifications of Teachers and Trainers”
Zugfryd Giza, Operator dźwięku , Przygodzice, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „kurs potencjału menedżerskiego: komunikacja w zespole, siła kierowników” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie plus publikację „Polscy „neopoganie” w kontekście kultury New Age”
Herman Wielopolski, Dyżurny ruchu i stacji metra, Wojsławice, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat otwarty „Czego ludzie się boją?” lub szkolenie team building plus publikację „Bezpieczeństwo wewnętrzne Polski w latach 1989-2013 – wybrane aspekty”
Chrystian Burzyński, Instruktor nauki jazdy, Zbuczyn, przyznajemy darmowy wstęp na moduł coachingowy „Wyjść poza schemat. zespołowe rozwiązywanie problemów” lub warsztat komunikacji i współpracy plus wydawnictwo „Nowe kierowanie publiczne”
Herman Frątczak, Choreograf, Złotniki Kujawskie, dostaje od nas zaproszenie na wykład „Tworzenie programów, projektów i wniosków” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo publikację „Agresywność młodzieży. Problem indywidulany i społeczny”